Mācību programmu dizainēšana un vadīšana
Mācību vajadzību izpēte, attīstības pasākumu un programmu dizainēšana un vadīšana klātienē vai tiešsaistē. Mācību saturs ir modulārs un pielāgojams konkrētās organizācijas vajadzībām.
“Galvenais faktors, kāpēc cilvēki kļūst par ekspertiem, nav fiksētas spējas, ar kurām cilvēks tiek pieņemts darbā, bet gan jēgpilna iesaistīšanās savā iz augsmē.”
Roberts Sternbergs, psihologs
Galvenās jomas, temati:
- Sevis izzināšanas un personīgās efektivitātes instrumenti
- Ko nozīmē būt labam vadītājam?
- Vadītājs kā iesaistes un atbildības uzņemšanās veicinātājs. Instrumenti un prasmju attīstība. (Facilitation skills)
- Efektīva deleģēšana
- Efektīva atgriezeniskā saikne
- Iesaistošu sanāksmju vadīšana hibrīda darba apstākļos
- Fokusēta stāstu stāstīšana kā efektīvs vadības instruments
- Pārmaiņu vadība
- Jēgpilnu attīstības pārrunu vadīšana un personīgā attīstības plāna izveide
- Mācīšanās prasmju pilnveide ikdienas darba procesā
- Praktiskas mācības iekšējiem treneriem. Kā sagatavoties, novadīt mācības klātienē vai tiešsaistē un palīdzēt apgūto pārnest uz ikdienas darbu?
- Pārdošanas un piepārdošanas pamatprasmes
Mācību programmās būtiska uzmanība tiek veltīta līdzsvaram starp savas attieksmes izzināšanu, veidošanu, prasmju pilnveidi un praktiski pielietojamu instrumentu apguvi. Mācību programmās var integrēt arī individuālo koučingu. Šīs mācību programmas attīsta prasmes, rosina atklāsmju, ideju apkopošanu, kā arī personīgā rīcības plāna izveidi.